Minggu, 21 Oktober 2018

[CZ] Vítejte u mě 2014 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Vítejte u mě má skóre 5,8 z 10, na základě 9300 recenzí



Mladá žena, která trpí hraniční poruchou osobnosti, vyhraje v loterii. A k velkému zděšení svých rodičů, terapeuta, bývalého manžela homosexuála i místní televizní stanice investuje výhru do svého celoživotního snu stát se novou Oprah. Co se stane, když mladá žena trpící hraniční poruchou osobnosti vyhraje v loterii? Alice Kliegová (Kristen Wiigová) kupříkladu přestane brát léky a koupí si vlastní televizní pořad. Po vzoru nesmrtelné Oprah Winfreyové na veřejnosti pere špinavé prádlo a sdílí svůj osobitý názor na vše od výživy přes vztahy až po kastraci do…

Podrobnosti




[CZ] Vítejte u mě 2014 Sleduj Filmy Online


Původní název : Vítejte u mě
Scénář : Sharri Armari
Režie : Bayley Kodi
Země : Laos
Žánr : komedie - Komedie, Drama
Jazyk : zuluština (zu)
Délka : 157 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Kailub Kel
Kostýmy : Anamta Jale
Hudba : Halimah Laythan
Střih : Tabinda Narelle
Hlavní role : Sherin Alhassan
Produkce : Hulya Kawther

Výroba a distribuce
Rozpočet : 33 007 026 USD
Informace o vydání : 26. květen 1979
Výnos : 59 388 668 USD
Produkční společnosti : Lifeboat Productions
Distribuce : Anekdota Productions

Související zprávy

Vítejte u mě 2014 online ke zhlédnutí ~ Online Vítejte u mě Mladá žena která trpí hraniční poruchou osobnosti vyhraje v loterii A k velkému zděšení svých rodičů terapeuta bývalého manžela homosexuála i místní televizní stanice investuje výhru do svého celoživotního snu stát se novou Oprah

Vítejte u mě ~ Vítám Vás na mojí stránce Pokud jste sem zavítali náhodně pak nevím co tu hledáte Tato stránka byla stvořena pro případ že by ode mě někdo něco chtěl nebo já chtěl

Vítejte u mě Welcome to Me 2014 Č ~ To že se tímhle způsobem upozorňuje na jednu specifickou nemoc je rozhodně chvályhodné To že zde Kristen Wiig podává další ze svých skvělých výkonů je také pozitivem filmu Jenže to je tak všechno co mě na tom zaujalo

Vítejte u mě Welcome to Me 2014 CZ dab online zdarma ~ Trailer k filmu Vítejte u mě Welcome to Me 2014 CZ dab Obsah Mladá žena která trpí hraniční poruchou osobnosti vyhraje v loterii A k velkému zděšení svých rodičů terapeuta bývalého manžela homosexuála i místní televizní stanice investuje výhru do svého celoživotního snu stát se novou Oprah

Vítejte u mě ~ Vítejte Jsem ráda že jste zavítali na můj blog kde si na své přijdou hlavně milovníci háčkování a pletení Můžete se těšit na recenze přízí na návody a také pár příspěvků o tom jak takový výrobek vzniká

Vítejte u mě Sleduj filmy online zdarma na ~ Popis Alice Klieg Kristen Wiig je žena trpící hraniční poruchou osobnosti která vyhraje v loterii Přestane brát prášky a koupí si svou vlastní talk show která je o ní samotné a o její touze být slavnou za každou cenu i kdyby to znamenalo odcizení od rodiny a přátel

Kiara kosmetika ~ VÍTEJTE Vítejte u mě v kosmetickém salónu Dopřejte si chvíli relaxace a vyberte tu nejvhodnější proceduru pro Vá Andrea Srdic Borovanského 222011 Praha 5 Velká Ohrada 420 776 082 762 kiarakosmetika Otevírací doba

Vítejte u mě 2014 HBO Česká republika ~ Mladá žena která trpí hraniční poruchou osobnosti vyhraje v loterii A k velkému zděšení svých rodičů terapeuta bývalého manžela homosexuála i místní televizní stanice investuje výhru do svého celoživotního snu stát se novou Oprah

u morkusovic vítejte u mě v krámku ~ vítejte u mě v krámku Všechny Vás moc a moc zdravím skoro se to stalo pravidelností opět jsem absolvovala operaci pravého už tedy naposledy jsem tedy opět neschopná a nemohu keramičit což mi chybí už teď

U Glorinky ~ VÍTEJTE U MĚ Ráda bych aby jste se tu cítili dobře Píši protože mě to baví Když se Vám to bude líbit budu ráda Ale pokud ne věšet se nebudu