Kamis, 04 Oktober 2018

[CZ] Rabbit-Proof Fence 2002 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Rabbit-Proof Fence má skóre 7,6 z 10, na základě 1123 recenzí



Filmový příběh je natočen podle skutečné události. Odehrává se v roce 1931. Tři malé míšenky, byly uneseny z domova, aby je ve sběrném táboře připravili pro život mezi "bílými". Statečná Molly se ale rozhodne této budoucnosti vzepřít a společně s Daisy z tábora utečou. Vydají se na nebezpečnou cestu dlouhou 1500 mil, s domorodým stopařem ve službách státu v patách a jen s malou nadějí na přežití před sebou ... "Policajt přišel a vzal Gracie, Daisy a mne, Molly. A dali nás tam. Do tábora. Řekli, že nemáme mámu. Věděla jsem, že nemají pravdu. Utekly jsme. Byla to dlouhá cesta. Bylo nám jasné, že když najdeme plot, ten RABBIT - PROOF FENCE, že se dostaneme domů." K silně emotivnímu dojmu z filmu přispěje i dokumentární závěr.

Více informací




[CZ] Rabbit-Proof Fence 2002 Sleduj Filmy Online


Obsazení a filmový štáb
Hudba : Gus Benji
Střih : Akay Cieron
Kamera : Rayees Leshae
Kostýmy : Rosaleen Brody
Hlavní role : Houssam Rihann
Produkce : Kiyaan Telmo

Původní název : Rabbit-Proof Fence
Délka : 161 minut
Země : Argentina
Žánr : komediální drama - Dobrodružný, Drama, Akční, Historický
Jazyk : jorubština (yo)
Scénář : Loriana Sayla
Režie : Thanush Rasmus

Výroba a distribuce
Distribuce : Allied Artists
Produkční společnosti : Gorevision Films
Tržby : 84 436 094 USD
Informace o vydání : 22. srpen 1987
Rozpočet : 51 225 723 USD

Související stránky

Jason Clarke Č ~ Tento rodilý Australan který vystudoval Victorian College of the Arts má rozsáhlé kredity v australských divadlech filmu i televizi Na plátně třeba účinkoval v Shakespearových hrách Hamlet či Tempest

Můj pes Pomůcky Clicker mýty a omyly ~ 452011 Bára Hezky a srozumitelně napsaný článek Klikr jsem nikdy nepoužívala a nijak mě neohromil Na základě nějakých informací jsem si myslela pár věcí které byly špatně viz mýty