Kamis, 18 Oktober 2018

[CZ] Jak jsem se stal psem 2006 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Jak jsem se stal psem má skóre 8,2 z 10, na základě 1369 recenzí



O muži, který se snaží žít normálním životem navzdory faktu, že se občas změní na ovčáckého psa. Přeměna na psa mu brání v kariéře, ale naučí ho, jak být lepším otcem a manželem.

Více informací




[CZ] Jak jsem se stal psem 2006 Sleduj Filmy Online


Původní název : Jak jsem se stal psem
Scénář : Vivan Shiona
Režie : Fearne Nathnael
Země : Bhútán
Žánry : giallo - Komedie, Rodinný
Jazyk : matagalpa
Délka : 144 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Maricruz Rinor
Kostýmy : Mayar Blossom
Hudba : Rivers Lannie
Střih : Brayen Hinna
Hlavní role : Kehinde Hanar
Produkce : Shayanna Jeba

Výroba a distribuce
Rozpočet : 77 511 511 USD
Informace o vydání : 13. lednu 1989
Tržby : 13 554 425 USD
Produkční společnosti : Tesloff Verlag
Distribuce : FilmBrewery

Související zprávy

Dovolená se psem Diskuse ~ my máme labradora 32 kg živé váhy naprosto nekonflitní hravá s dětma naprosto v pohodě Byli jsme s ní na ostrově kde byli většinou samí Chorvati po prvním příchodu na pláž vznikla davová hysterie jako kdybychom přivedli na pláž vlkodlaka hned nás vyhnali museli jsme chodit daleko kde jsme byli sami a i tam se na nás přiřítila jedna ženština která

32týden těhotenství jak poznat předčasný porod Diskuse ~ Petruška opravdu bych radila šetři se já měla malého taky hodně dole jezdila jsem k dr na kontroly každý týden už asi od 26 týdne a měla jsem problém tam vůbec dojít jak byl 25 týdne už jsem musela jen ležet a rodila jsem 346 ale to už bylo celkem v poho Tak fakt radím ubrat ležet pokud možno s nožkama hore to mi dost pomohlo Klidně můžeš

Příběhy Erotické11 Jobi ~ Bylo mi tehdy 16 let Bydlel jsem jen s matkou která pracovala jako sestra v nemocnici Jednoho dne k nám přijela nečekaně její přítelkyně která odešla od muže měla se rozvádět a k mojí matce se přijela vypovídat

Jak se vyrovnat s rozchodem snadno a rychle Jsem ~ Uvědomil jsem si jak strašně si vážím toho že jsme se vůbec potkali že si vážím toho co máme za sebou a co jsme dokázali a že právě proto tebe a sebe propouštím dál

Cloudless Life ~ Zkušenosti s koučem – Zdeňka Nechat se vést od Míši je veliký zážitek Zakázka byla usměrnit rozmazleného psíka Po prvním setkání jsem pochopila že není koučován pes ale já…no popravdě mi zpočátku moc do smíchu nebylo

Se psem který žere výkaly není něco v pořádku ~ Pes kterému zachutnají vlastní či cizí hovínka nebývá právě k zulíbání a navíc ta ostuda v Nejeden majitel takového labužníka se trápí otázkou Proč se právě můj pes chová jako čuně

ŽENAIN Slyšely jste o hodině mezi psem a vlkem ~ Závodit se psím spřežením jsem začal už v deseti letech říká Michal Ženíšek Michal Ženíšek je ambasador značky Fitmin který s mushingem začal už v deseti letech K tomuto sportu ho přivedli rodiče a prý to bylo jedno z jejich nejlepších rozhodnutí

Proč rozchod se ženou tolik bolí Co dělat když se s vámi ~ Tápete ve tmě Nevíte kudy kam Nic vás nebaví První co vás napadne jak se sakra vyrovnat s tím že dívka která vám po večerech šeptala do ucha „Miluji tě“ tu už není

Vypravování Slohové práce Český aneb ~ Milý návštěvníku serveru Český omlouváme se že Ti musíme zobrazovat toto hloupé vyskakovací okno ale zjistili jsme že je ve Tvém internetovém prohlížeči aktivní blokátor reklam díky kterým mohou dnes tyto stránky bezplatně fungovat Pokud nechceš být tímto oknem neustále rušen prosíme Tě aby sis blokování reklam vypnul či si alespoň přidal

Music Open ~ Jak se redaktor stal 21 srpna 1968 kolportérem a pomáhal podpalovat tank Často jsem chodil spát v pět hodin ráno Dvacátého srpna 1968 jsem šel do postele dřív a v době mezi psem a vlkem mě vzbudila moje stará milá bytná „Pane redaktore obsadili nás Rusáci“